Visita ya explicación de la escavación arqueolóxica de la iglesia de San Andrés (La Puela, Ayande)

La escavación arqueolóxica nel interior de la iglesia de San Andrés de La Puela (Ayande) yía’l pasu siguiente a la prospección xeofísica feita no mes de xineiru d’esti añu pola Unidad de Modelización Hidro-Geofísica y NDT de la Universidá d’Uvieo. El Grupu d’Investigación n’Arqueoloxía Agraria colabora agora na escavación que tán desenvolviendo los arqueólogos Valentín Álvarez Martínez ya Andrés Menéndez Blanco ‒miembru del nuesu equipu‒. Concretamente ta realizándose un sondéu de 4 x 1,5 metros en La Capilla de Doña Juana, na parte norte de la iglesia, onde tenían dreitu d’entierru los condes de Cienfuegos.

Visita guiada

Igual que fixéramos durante la prospección, queremos que los vecinos podan ver outra vez de cerca’l nuesu trabayu. Esta vez vamos enseñar la escavación ya los resultaos obteníos hasta’l momentu, espuéis de baxar a más d’un metru de profundidá por debaxo de la cota del suelu actual.

El miércoles 6 de mayu de 2015 a las 19:00 ta invitada toda la xente a la explicación de los trabayos que tamos fayendo na iglesia de La Puela. La entrada yía ḷḷibre.

Cartel_visita

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Arqueología Pública, Ayande, difusión, Edad Media, Excavación, Patrimonio. Guarda el enlace permanente.

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s